Сухомлинський дітям

вторник, 3 апреля 2018 г.

ПОВІРИТИ В ДИТИНУ - ЯК ДОПОМАГАЄ В НАВЧАННІ 
ТЕОРІЯ МНОЖИННОГО ІНТЕЛЕКТУ
Автор цієї теорії Говард Гарднер стверджував, що дитина, яка довше чомусь навчається (наприклад, таблиці множення), не є менш розумною за ту, яка опановує ці знання швидше. Тому що дитина, яка витрачає більше часу, може краще навчитися через інший підхід чи мати успіхи в чомусь поза математикою, або ж, можливо, розглядає таблицю множення на більш глибокому рівні, і тільки ззовні це виглядатиме, ніби вона погано засвоює матеріал.                                                   


Якщо вчителеві важко навчити учня в традиційний спосіб, теорія множинного інтелекту, окрім вербально-лінгвістичного і логіко-математичного, пропонує кілька інших способів подання матеріалу: ритміко-музичний, тілесно-кінестетичний, просторовий, міжособистісний, внутрішньособистісний (здатність чітко сприймати себе і совї почуття) та натуралістичний (здатність навчатись за допомогою природи). 
У київському інноваційному освітньому таборі “Jamm“, беручи до уваги такий підхід, вважають, що кожна дитина геніальна. Засновник табору Олег Василевський визначив три головні цілі у своїй роботі: допомогти кожному зрозуміти свою унікальність, спробувати її розвивати і навчити співпрацювати з іншими. Він розповів “Новій українській школі”, як допомагає досягати цих цілей теорія множинного інтелекту, як її можна застосувати в школі і чому не завжди варто критикувати вчителів. Детальніше ...

Комментариев нет:

Отправить комментарий