Я- КЛАСОВОД

Настав на добру путь дитя                                                                                      і старим воно не зверне з неї.  Пр.Соломона  22:16

       Живемо за Біблійною заповіддю:              
   "ЛЮБИ БЛИЖНЬОГО СВОГО,                        
     ЯК СЕБЕ САМОГО"                                                             


Любов довго терпить,  любов милосердствує, не заздрить, любов не величається, не надимається, не поводиться нечемно, не шукає тільки свого, не рветься до гніву, не думає лихого, не радіє з неправди, але тішиться правдою, усе зносить, вірить у все, сподівється усього, усе терпить! 
   (Кор. 13:4 - 8)     
  
Памятайте, що успіхи дитини в навчанні, її почуття власної гідності - це вогник радості вашої творчої праці. До того часу, поки цей вогник горить, ви будете відчувати повноту свого духовного життя, радість творчості. 
       Але -знову постає запитання,- як же досягти того, щоб у дитини повсякчас були успіхи у навчанні? Як виховати в неї почуття власної гідності? Як одухотворити  її цією величезною духовною енергією - бажання бути хорошим, найкращим?    В. Сухомлинський                          

                          

З 04.12 по 08.12 Тиждень "Права дитини"
Провели відкриту виховну годину "Я дитина, я маю право"
 

  Провели відкриту виховну годину
 "Не одежа красить людину, а добрі діла"
АНОТАЦІЯ         
За останні роки досягнуто відчутних результатів у вихованні школярів. Учні вміють оцінювати свої вчинки. Це говорить про те, що вони правильно розуміють недоліки і переваги свого характеру, визначають успіхи і невдачі у навчанні, праці. Діти зацікавлені у вивченні власного внутрішнього світу, його вдосконаленні.
Тільки дорослі можуть дати дітям надію, навчити аналізувати реальність, приймати рішення, поважати і співчувати, справлятися зі своїм страхом і горем, жити без насильства, розвивати силу волі, сильний характер, гарні манери. Тому вважаємо, що дитячу свідомість треба формувати через систему інноваційних вправ, бесід, виховних годин, участі у проектах, вчити аналізувати дії, вчинки та їх наслідки. На нашу думку, необхідно ознайомити учнів із системою людських цінностей; формувати моральні основи дитячої особистості; уявлення про внутрішній світ людини; ціннісну орієнтацію, здатність формулювати моральні судження; вчити осмислювати духовні цінності, спонукати до добрих справ; шляхом створення психологічних ситуацій вибору підвести учнів до розуміння важливості взаємодопомоги, сприяти створенню дружнього дитячого колективу. 
читати тут...

               

З 1 вересня 2014 р. я класовод 1-Б класу. У класі 17 надзвичайних учнів.   
Вперше ми провели заняття-бенефіс з основ традиційної моралі на тему "МИ ТАКІ СХОЖІ, МИ ТАКІ РІЗНІ"
Дитина — величніше створіння! А ось як буде вихована її душа, залежить від духовності виховання в школі, в сім'ї. Духовність тримається на трьох китах: Істині, Доброті, Красі. Пам'ятаймо про це, виховуючи підростаюче покоління.  
Тому, працюю над  виховною проблемою: "МОРАЛЬНО-ДУХОВНИЙ РОЗВИТОК УЧНІВ-ОСНОВА ВИХОВАННЯ"

Життя переконує, що найголовніше в цій тонкій сфері виховання - глибоке розуміння, відчування серцем дитячого світу - відчування дитинства. Творячи, виховуючи шкільний колектив, ми, як мореплавець компасом, повинні керуватися тією істиною, що МИ МАЄМО СПРАВУ З ДИТИНОЮ.                                                                                      В. Сухомлинський

 ДІТИ, ЛЮБІМО НЕ СЛОВОМ, АНІ ЯЗИКОМ,                                                          АЛЕ ДІЛОМ ТА ПРАВДОЮ                                                                                                                                           (І Іоан. 3:21 - 23)  

                       

У 2016 році учні 2-Б класу та класовод Степанія Іванівна Данко були учасниками  VІ Всеукраїнського конкурсу «Моральний вчинок». Школярі представляли роботу над проектом "Добро очима дітей".У творчому звіті ми презентували фоторепортаж, опис діяльності, відеоролик. Учні 2-Б класу НВК "Берегометська гімназія посіли І місце у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнського конкурсу «Моральний вчинок» (тематичний напрям діяльності - соціальний). Та нагороджені ДИПЛОМОМ  І  СТУПЕНЯ.   Наша робота високо оцінена!                                          

«Доброта – мова, якою можуть говорити німі.
І чути доброту можуть глухі».
У сучасному виховному процесі центральним стало виховання загальнолюдських цінностей особистості учня. З кожним роком міцніє наша держава, інтелектуально розвинутішою стає молодь. А сучасні діти, маючи в серцях високу духовність і моральність, зможуть у майбутньому показати людям всього світу свою національну вихованість.  Тому ми, учні 2-Б класу НВК «Берегометська гімназія» разом із класоводом  Степанією Іванівною Данко,  вирішили  стати  учасниками  Всеукраїнського конкурсу «Моральний  вчинок».        
 Добрим бути – зовсім це не просто,  
 Не залежить доброта від зросту.      
 Доброта нещира не буває,                   
 Нагород вона не вимагає!                     
До «золотої скарбниці» хороших справ, ми можемо записати багато вчинків. Це - чутливе дружнє ставлення до однокласників; привітність, ласка, прихильність до друзів; співчуття, щирість і щедрість до всіх людей. Учні класу вміють допомагати ближньому, по-дружньому ставитися до товаришів.  Ми засвоїли і зрозуміли біблійну істину: «Люби ближнього свого, як себе самого".
«Не тим багатий, що є, 
 а тим, чим поділитися радий»

Що робити, щоб удвічі торт здавався вам смачнішим?   
Що зробити, щоб удвічі кожен день для вас побільшав?   
Щоб і радості , і щастя вам було – аж ніде діти!   
Тут ніякого секрету!  Треба з другом все ділити!    

            
Вважаємо, що добра людина з любов’ю ставиться не лише до людей, а й до рослин і тварин. Адже всі ми – частинка живої природи. Всім однаково боляче, коли нас ударять, всім однаково образливо, коли нас принижують. Адже, добра людина не образить, не принизить і не завдасть нікому болю. Недаремно ми наділені розумом, вміємо мислити, розуміти, говорити, співчувати, любити.
Тільки треба, треба добрим буть   
І в біді про друга не забуть.                  
І закрутиться Земля скоріш,                 
Якщо будем я і ти добріш!                        
Як ви гадаєте, що таке добро? В чому воно виявляється?  
Так, виявляється воно у ставленні до навколишнього світу: природи, тварин, людей. 
Добра людина не дозволить собі образити навіть травинку. 
Особливо людської доброти потребують наші друзі – тварини, яких ми приручили вдома чи дружимо з ними в природі. Необхідно не лише милуватися ними, гратися, відпочивати з ними, а й доглядати їх: годувати, поїти, мити, чесати, водити на прогулянку, лікувати, жаліти, бережливо поводитись з ними.
Виражаємо нашу доброту у ставленні до навколишнього світу, зокрема, до наших домашніх улюбленців. Ми вважаємо, що наші вчинки відразу відкриють у серцях інших людей сховані почуття доброти, милосердя, уваги. Наше ставлення до тварин, тобто те, як ми вміємо поводитися з собачкою чи котиком, з маленьким метеликом чи великим конем дозволяє сказати, які ми діти. Добра людина не буде ловити яскравого метелика чи співочу пташку або маленького жучка для свого задоволення, бо знає, що всі мають право на життя.

«Любіть працю, що приносить велику насолоду. І настане час, коли ви зможете сказати: «Я роблю потрібну справу, приношу користь людям». 
                       
          У світі стільки є роботи, що й не перелічить.
            До праці наберись охоти, щоб добре в світі жить.
            От там, де руки і охота, то що не говори!                      
            В них добре йде  уся робота, з них приклад ти бери!           
     Живи, добро звершай                             
     Та нагород за все це не вимагай,          
     Лише в добро і вищу  правду віра        
     Людину відрізня від мавпи і від звіра. 
     Нехай живе ця істина стара:             
     Людина починається з добра.              

1 вересня 2016р. Святкова лінійка                                      Учні нашого класу, вже 3-Б, переможці ІІІ етапу VІ Всеукраїнського конкурсу "Моральний вчинок" та нагороджені ДИПЛОМОМ І ступеня

                     
Знання переростають у переконання тільки тоді,
коли вихованцям хочеться бути схожими на виховалеля, коли слово в його вустах є привабливою і надихаючою силою.             В.О.Сухомлинський

У 2014 році учні 4-Б класу 
та класовод Степанія Іванівна Данко 
були учасниками Всеукраїнського конкурсу «Моральний вчинок».
 Ми представляли свої матеріали на обласний ІІ етап 
Всеукраїнського конкурсу «Моральний вчинок». 
Та  презентували фоторепортаж, опис діяльності.
       Вчимося бути щедрими. 
      «Не тим багатий, що є, а тим, чим поділитися радий»
   (на фото Грабовський Данило ділиться  смачним пиріжком із сусідкою по парті - Мендришорою Ксенею)
 Повага до родичів, бажання допомагати їм.  (на фото  брати - близнюки Іпатій Андрій та Іпатій Олександр допомагають батькам)
  Поспішаємо на допомогу однокласникам                                                        «Роби іншим  так, як би ти хотів, щоб робили тобі». (на фото Мендришора Ксенія  везе на санчатах стратій Анну, у якої рука у гіпсі)                                                                 

  Хочемо стати добрими, не байдужими до чужої біди. (на фото Романюк Зінаїда.  Була серед учнів активним учасником у акції «Милосердя» - це збір речей, канцтоварів для учнів школи  - інтернат з малозабезпечених та неблагополучних сімей, виготовлення іграшок для дітей із дитячого будинку.    Ця акція проходила напередодні свята Миколая.         

 Вітання та сюрпризи друзям до Дня народження!                                                      Анна Потєшина - ІМЕНИННИЦЯ!
                  Допомога пернатим друзям. 
      (на фото учні 4-Б  у шкільному парку зі шпаківнями)
     Духовність – важлива риса морального виховання                                                   ( на фото Ксенія Мендришора)
    Людське відношення до всього живого, турбота про тварин.
   (на фото Наворинська Аліна пригощає свою кицьку Сніжинку молоком)

Ми здобули  І місце у ІІ (обласному) етапі
 ІV Всеукраїнського конкурсу «Моральний вчинок».  
Та були нагороджені ДИПЛОМОМ І СТУПЕНЯ

                   

З 1 вересня 2014 р. я класовод 1-Б класу. У класі 17 надзвичайних учнів.   
Вперше ми провели заняття-бенефіс з основ традиційної моралі на тему "МИ ТАКІ СХОЖІ, МИ ТАКІ РІЗНІ"
Дитина — величніше створіння! А ось як буде вихована її душа, залежить від духовності виховання в школі, в сім'ї. Духовність тримається на трьох китах: Істині, Доброті, Красі. Пам'ятаймо про це, виховуючи підростаюче покоління.  
Тому, працюю над  виховною проблемою: "МОРАЛЬНО-ДУХОВНИЙ РОЗВИТОК УЧНІВ-ОСНОВА ВИХОВАННЯ"

Життя переконує, що найголовніше в цій тонкій сфері виховання - глибоке розуміння, відчування серцем дитячого світу - відчування дитинства. Творячи, виховуючи шкільний колектив, ми, як мореплавець компасом, повинні керуватися тією істиною, що МИ МАЄМО СПРАВУ З ДИТИНОЮ.                                                                                      В. Сухомлинський


Комментариев нет:

Отправить комментарий