среда, 11 апреля 2018 г.

До свята Великодня учні 4-Б класу НВК "Берегометська гімназія" працювали над проектом "Великодня писанка"
Що за день чудовий Воскресіння, сповнений любові і надій!
Воскресіння - то велика радість, Благодать господня навесні!
Навкруги барвисті квіти, жовті, сині гілочки...
Чи здогадуєтесь, діти, що це? Певно - писанки!
Детальніше можна дізнатися про нашу роботу, переглянувши відео

понедельник, 9 апреля 2018 г.


ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ ПІДСУМКОВОЇ АТЕСТАЦІЇ
Подаємо орієнтовні вимоги до змісту атестаційних завдань для проведення державної  підсумкової атестації у четвертих класах , підготовлених  Міністерством освіти і науки  спільно з Національною академією педагогічних наук України  та Інститутом модернізації змісту освіти.
Рекомендації щодо особливостей проведення ДПА у 2017/2018 н.р. подано у листах МОН України від 15 січня 2018 р. № 1/9-27 та від 31 січня 2018 р. № 1/9-66 "Про організоване завершення 2017/2018 н.р. та особливості проведення ДПА у закладах загальної середньої освіти".
Орієнтовні вимоги
до змісту атестаційних завдань для
проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців)
у системі загальної середньої освіти у 2017/2018 навчальному році 
Орієнтовні вимоги  до змісту атестаційних робіт
для учнів 4 класу
Атестація з кожного предмета проводиться письмово у формі підсумкових контрольних робіт. Підсумкові контрольні роботи укладають учителі початкових класів/методичні об’єднання вчителів початкових класів за єдиними завданнями для усіх класів паралелі відповідно до орієнтовних вимог до змісту атестаційних завдань. Атестаційні матеріали, що містять підсумкові контрольні роботи з української мови і математики у двох варіантах, погоджує педагогічна рада і затверджує керівник закладу освіти.   ДЕТАЛЬНІШЕ...

суббота, 7 апреля 2018 г.


У перших класах має бути організовано 8 навчальних осередків, – Лілія Гриневич  06.04.2018



Яким чином має бути влаштований новий освітній простір у Новій українській школі, МОН прописало у спеціальних методичних рекомендаціях для керівників шкіл. Зокрема, 


має бути таких 8 навчальних осередків:
навчально-пізнавальної діяльності (з партами/столами)
змінні тематичні осередки (дошки/фліп-чарти/стенди для діаграм з ключовими ідеями);
гри (настільні ігри, інвентар для рухливих ігор);
 художньо-творчої діяльності (полички для зберігання приладдя та стенд для змінної виставки дитячих робіт);
 куточок живої природи для проведення дослідів (пророщування зерна, спостереження та догляд за рослинами, акваріум);
відпочинку (з килимом для сидіння та гри, стільцями, кріслами-пуфами, подушками з м’яким покриттям);
 дитяча класна бібліотечка;
осередок вчителя (стіл, стілець, комп’ютер, полиці/ящики, шафи для зберігання дидактичного матеріалу тощо). Детальніше...

четверг, 5 апреля 2018 г.

Кабмін виділив кошти на сучасні меблі, дидактичні матеріали та комп’ютерне обладнання для першокласників   

Уряд визначив, як розподіляти між місцевими бюджетами 1,38 млрд субвенції на “Нову українську школу”.
40% від цієї суми спрямують на закупівлю дидактичних матеріалів для перших класів; 40% – на закупівлю меблів для початкової школи; 
20% – на закупівлю комп’ютерного та мультимедійного обладнання для початкових класів.  
Постанова передбачає дофінансування з місцевих бюджетів. Таким чином пропорції фінансування між субвенцією НУШ та місцевими бюджетами складають: для міст обласного значення – 70% на 30%; для ОТГ – 90% на 10%; 
для сільської, гірської та території на лінії зіткнення – 95% на 5%. Детальніше...

вторник, 3 апреля 2018 г.

ПОВІРИТИ В ДИТИНУ - ЯК ДОПОМАГАЄ В НАВЧАННІ 
ТЕОРІЯ МНОЖИННОГО ІНТЕЛЕКТУ
Автор цієї теорії Говард Гарднер стверджував, що дитина, яка довше чомусь навчається (наприклад, таблиці множення), не є менш розумною за ту, яка опановує ці знання швидше. Тому що дитина, яка витрачає більше часу, може краще навчитися через інший підхід чи мати успіхи в чомусь поза математикою, або ж, можливо, розглядає таблицю множення на більш глибокому рівні, і тільки ззовні це виглядатиме, ніби вона погано засвоює матеріал.                                                   


Якщо вчителеві важко навчити учня в традиційний спосіб, теорія множинного інтелекту, окрім вербально-лінгвістичного і логіко-математичного, пропонує кілька інших способів подання матеріалу: ритміко-музичний, тілесно-кінестетичний, просторовий, міжособистісний, внутрішньособистісний (здатність чітко сприймати себе і совї почуття) та натуралістичний (здатність навчатись за допомогою природи). 
У київському інноваційному освітньому таборі “Jamm“, беручи до уваги такий підхід, вважають, що кожна дитина геніальна. Засновник табору Олег Василевський визначив три головні цілі у своїй роботі: допомогти кожному зрозуміти свою унікальність, спробувати її розвивати і навчити співпрацювати з іншими. Він розповів “Новій українській школі”, як допомагає досягати цих цілей теорія множинного інтелекту, як її можна застосувати в школі і чому не завжди варто критикувати вчителів. Детальніше ...

воскресенье, 1 апреля 2018 г.

Як  вдосконалити  шкільний  дизайн  у  стилі  НУШ      
Як правильно оформляти класи за стандартами Нової української школи? Із чого починати осучаснення?  
Далеко не все у наших руках, однак про сучасний освітній простір у першу чергу має мріяти вчитель. Адже знаючи, що саме потрібно, він зможе залучити тих, хто відповідальний за втілення. Варіантів із краудфандингом або реєстрацією проектів на платформах для реалізації бюджету участі теж не варто боятися. Вчителі шкіл, де недостатньо коштів на осучаснення освітнього простору, можуть почати дратуватися, коли мова заходить про зміни. Але навіть якщо меблі в класі старі і немає можливості їх рухати, завжди можна облаштувати візуальний простір на стінах, біля дошки.
Детальніше...








DAILY 5, DAILY 3 щоденні кроки до       УСПІХУ






Щоденні 5 (Письмо для себе) Дивитись тут...
Щоденні 5 (Робота зі словами) Дивитись тут...
Щоденні 5 (Читання для когось) Дивитись тут...
Щоденні 5 (Слухання) Дивитись тут...
Щоденні 3 (Математика для себе) Дивитись тут...
Щоденні 3 (Математичне письмо) Дивитись тут...