четверг, 19 апреля 2018 г.

Наші учні ТАЛАНОВИТІ
19 квітня 2018 року у НВК "Берегометська гімназія" відбулася
шоу-програма "Крок до зірок".
Дівчата 4-Б класу демонстрували свої здібності у пісенному жанрі.
Дзвінкі голоси мають Марчук Ірина, Ковальська Кароліна, Куртаєва Оксанка.
Ми дуже радіємо за ваші успіхи!
Переглянути відео виступу...
  

среда, 18 апреля 2018 г.

Наші учні КРЕАТИВНІ
НВК "Берегометська гімназія" співпрацює з Національним природним парком "Вижницький". Тому школярам цікаво було брати участь у конкурсі  "Краща новорічно-різдвяна історія". Переможцями стали шестеро учнів 4-Б класу: Марчук Ірина, Слюсарек Яна, Граб Таїсія,  Куртаєва Оксана, Курелюк Максим, Мендришора Іван.
НАШІ УЧНІ МОЛОДЦІ!

воскресенье, 15 апреля 2018 г.


Рецепти "вдалої" співпраці з батьками
Співпраця між батьками і школами – запорука кращої успішності учнів, переконаний відомий освітянин та автор книги “Школа майбутнього” Кен Робінсон. Він наводить приклади шкіл, які налагодили зв’язок із батьками, та організацй, що допомагають школам у цьому.
Тож, у чому секрет вдалої співпраці з батьками?
Як батьки можуть допомогти дітям бути більш успішними?
Чому школам вигідно співпрацювати з батьками?
Як налагодити партнерство?

пятница, 13 апреля 2018 г.


Навчальні програми НУШ                     (для 1-4 класів) Типові навчальні програми для початкової школи затверджені Колегією Міністерства освіти і науки 22 лютого 2018 року. Детальніше...  Освітянам пропонуються 2 типові освітні програми, кожна з яких розроблена відповідно до нового Закону України "Про освіту" та Державного стандарту початкової освіти. Педагогічна рада закладу самостійно обирає, за якою програмою буде проводити навчання, а керівник затверджує схвалену педрадою програму.
Освітні програми, що будуть розроблятися на основі типових, не потребують окремого затвердження Міністерством освіти чи центральним органом забезпечення якості освіти.
Школи самостійно визначають хід навчального процесу, орієнтуючись на формування ключових та предметних компетентностей учнів після закінчення навчального року.
Розроблені програми мають однаково визначені змістові лінії. Різниця між ними полягає у рівні інтеграції освітніх галузей до навчальних предметів. Ще однією відмінністю програм є очікувані результати навчання. За однією програмою їх визначають з розбивкою на 1-й та 2-й клас, за іншою - в кінці циклу (після 2-го класу).
До змісту програм входить пояснювальна записка, типовий навчальний план та перелік освітніх галузей. Також програмами визначені вимоги до конкретних очікуваних результатів навчання, загальний обсяг навчального навантаження; коротко вказано відповідний зміст навчальних предметів чи інтегрованого курсу.
Типові освітні програми для закладів загальної середньої освіти:
Кубики Rory’s Story


Кубики Рорі, або Rory’s Story Cubes, у 2004 році вигадав ірландський тренер з креативного мислення і творчого вирішення проблем Рорі О’Коннор. А вже у 2011 вони стали лідером продажів на сайті Amazon.com у категорії «Ігри та іграшки». І хоча задумувалися кубики як інструмент пошуку нестандартних рішень для дорослих, згодом їх почали застосовувати і для навчальних ігор з дітьми.
Існує багато наборів по три кубики Рорі в кожному: «Звірі», «Медицина», «Космос», «Кам’яний вік», «Казки», «Порятунок», «Спорт», «Середньовіччя» та інші. А також серії з дев’яти кубиків: «Дії», «Подорожі», «Фантазія», універсальні. Розповідаємо, як гра може допомогти вчителям урізноманітнити свої методи викладання. Ознайомитись тут...

среда, 11 апреля 2018 г.

До свята Великодня учні 4-Б класу НВК "Берегометська гімназія" працювали над проектом "Великодня писанка"
Що за день чудовий Воскресіння, сповнений любові і надій!
Воскресіння - то велика радість, Благодать господня навесні!
Навкруги барвисті квіти, жовті, сині гілочки...
Чи здогадуєтесь, діти, що це? Певно - писанки!
Детальніше можна дізнатися про нашу роботу, переглянувши відео

понедельник, 9 апреля 2018 г.


ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ ПІДСУМКОВОЇ АТЕСТАЦІЇ
Подаємо орієнтовні вимоги до змісту атестаційних завдань для проведення державної  підсумкової атестації у четвертих класах , підготовлених  Міністерством освіти і науки  спільно з Національною академією педагогічних наук України  та Інститутом модернізації змісту освіти.
Рекомендації щодо особливостей проведення ДПА у 2017/2018 н.р. подано у листах МОН України від 15 січня 2018 р. № 1/9-27 та від 31 січня 2018 р. № 1/9-66 "Про організоване завершення 2017/2018 н.р. та особливості проведення ДПА у закладах загальної середньої освіти".
Орієнтовні вимоги
до змісту атестаційних завдань для
проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців)
у системі загальної середньої освіти у 2017/2018 навчальному році 
Орієнтовні вимоги  до змісту атестаційних робіт
для учнів 4 класу
Атестація з кожного предмета проводиться письмово у формі підсумкових контрольних робіт. Підсумкові контрольні роботи укладають учителі початкових класів/методичні об’єднання вчителів початкових класів за єдиними завданнями для усіх класів паралелі відповідно до орієнтовних вимог до змісту атестаційних завдань. Атестаційні матеріали, що містять підсумкові контрольні роботи з української мови і математики у двох варіантах, погоджує педагогічна рада і затверджує керівник закладу освіти.   ДЕТАЛЬНІШЕ...