суббота, 21 апреля 2018 г.

«Створення ситуації успіху» на уроках  в початковій школі
Від нас, від нашого вміння,
від нашої майстерності,
від нашого мистецтва та
мудрості залежить життя,
здоров’я, розум, характер,
воля, інтелектуальне обличчя,
місце та роль у житті,
щастя підростаючого покоління.В.О. Сухомлинський
«Ти можеш!» - повинен нагадувати вчитель учню.
«Він може!»- повинен нагадувати колектив.
«Я можу!» - повинен повірити в себе учень. В.Шаталов
 Створення  «ситуації  успіху»  в  навчальній  діяльності   школярів – це  проблема, до  якої  все  частіше  звертається  сучасна  педагогічна  наука. Ця  проблема  зацікавила  і  мене. Однією  з  важливих  цілей  навчання  є  розвиток  особистості  кожної  дитини. А  це  можливо, якщо  навчання  і  виховання  сприятиме  розвитку  дитини,  приноситиме  їй  радість  пізнання, викликатиме  у  неї  інтерес  до  навчання.     
 Педагогічної  технології  «Створення  ситуації  успіху»  полягає  в  тому, що  її  використання  сприяє:
  підвищенню  результативності;
  зростанню  продуктивності  уроку;
  розкриттю  творчих  здібностей;
  стимулюванню  до  самовдосконалення;
  внутрішньому  задоволенню   навчальною  діяльністю. ДЕТАЛЬНІШЕ...
ТРЕНІНГ  Дивитись тут...

пятница, 20 апреля 2018 г.


Як учителям і батькам зробити щось разом.                                Метод "фасилітації "         
У школі запропонували провести якесь свято і попросили батьків долучитися до організації. Батьки долучилися, але неохоче, а деякі взагалі відмовились. Або учитель зібрав батьків, аби обговорити, що вони можуть зробити спільно. Обговорили, придумали, але так нічого і не організували. Як уникнути таких ситуацій? Як перетворити шкільне життя у співпрацю між усіма його учасниками? Як досягти того, щоб усі робили щось із задоволенням, а не тому, що їм делегували певний обов’язок?  У цьому може допомогти метод фасилітації. Як це робити, продемонструвала фасилітаторка Зоя Зінов’єва під час міні-EdCamp у селі Рокосово на Закарпатті.   “Фасилітація – допомага групі бути продуктивною. Скільки часу ви проводите на педагогічних нарадах? Скільки витрачаєте на те, щоб з кимось про щось домовитись? Це багато часу. Що відбувається? Ми збираємось, обговорюємо – часом добре, часом не дуже добре. І не завжди домовляємось про те, що буде далі. Хто відповідає за рішення?”– говорить Зоя Зінов’єва.  Можливий і інший варіант: учитель збирає батьків, аби обговорити план заходів на найближчі дні, а вони думають: “Знову треба щось робити, здавати гроші, вирішувати якісь проблеми”“Це, звісно, перебільшення, але подібне може статись. Хоча, звичайно, часто є кілька активних батьків (і це чудово, що на них можна покластися). Але тут теж може статися перепона: коли в них є свої ідеї, які важко узгодити”.  Саме для того, щоб спростити процес узгодження і перетворити спільні активності на щось цікаве для всіх – потрібен метод фасилітації.  Під час фасилітації у Рокосово, Зоя запропонувала нам подумати, що ми (батьки, вчителі і шкільна адміністрація) хочемо і можемо зробити разом, щоб виховати здорову і щасливу дитину. Детальніше тут..

четверг, 19 апреля 2018 г.

Наші учні ТАЛАНОВИТІ
19 квітня 2018 року у НВК "Берегометська гімназія" відбулася
шоу-програма "Крок до зірок".
Дівчата 4-Б класу демонстрували свої здібності у пісенному жанрі.
Дзвінкі голоси мають Марчук Ірина, Ковальська Кароліна, Куртаєва Оксанка.
Ми дуже радіємо за ваші успіхи!
Переглянути відео виступу...
  

среда, 18 апреля 2018 г.

Наші учні КРЕАТИВНІ
НВК "Берегометська гімназія" співпрацює з Національним природним парком "Вижницький". Тому школярам цікаво було брати участь у конкурсі  "Краща новорічно-різдвяна історія". Переможцями стали шестеро учнів 4-Б класу: Марчук Ірина, Слюсарек Яна, Граб Таїсія,  Куртаєва Оксана, Курелюк Максим, Мендришора Іван.
НАШІ УЧНІ МОЛОДЦІ!

воскресенье, 15 апреля 2018 г.


Рецепти "вдалої" співпраці з батьками
Співпраця між батьками і школами – запорука кращої успішності учнів, переконаний відомий освітянин та автор книги “Школа майбутнього” Кен Робінсон. Він наводить приклади шкіл, які налагодили зв’язок із батьками, та організацй, що допомагають школам у цьому.
Тож, у чому секрет вдалої співпраці з батьками?
Як батьки можуть допомогти дітям бути більш успішними?
Чому школам вигідно співпрацювати з батьками?
Як налагодити партнерство?

пятница, 13 апреля 2018 г.


Навчальні програми НУШ                     (для 1-4 класів) Типові навчальні програми для початкової школи затверджені Колегією Міністерства освіти і науки 22 лютого 2018 року. Детальніше...  Освітянам пропонуються 2 типові освітні програми, кожна з яких розроблена відповідно до нового Закону України "Про освіту" та Державного стандарту початкової освіти. Педагогічна рада закладу самостійно обирає, за якою програмою буде проводити навчання, а керівник затверджує схвалену педрадою програму.
Освітні програми, що будуть розроблятися на основі типових, не потребують окремого затвердження Міністерством освіти чи центральним органом забезпечення якості освіти.
Школи самостійно визначають хід навчального процесу, орієнтуючись на формування ключових та предметних компетентностей учнів після закінчення навчального року.
Розроблені програми мають однаково визначені змістові лінії. Різниця між ними полягає у рівні інтеграції освітніх галузей до навчальних предметів. Ще однією відмінністю програм є очікувані результати навчання. За однією програмою їх визначають з розбивкою на 1-й та 2-й клас, за іншою - в кінці циклу (після 2-го класу).
До змісту програм входить пояснювальна записка, типовий навчальний план та перелік освітніх галузей. Також програмами визначені вимоги до конкретних очікуваних результатів навчання, загальний обсяг навчального навантаження; коротко вказано відповідний зміст навчальних предметів чи інтегрованого курсу.
Типові освітні програми для закладів загальної середньої освіти:
Кубики Rory’s Story


Кубики Рорі, або Rory’s Story Cubes, у 2004 році вигадав ірландський тренер з креативного мислення і творчого вирішення проблем Рорі О’Коннор. А вже у 2011 вони стали лідером продажів на сайті Amazon.com у категорії «Ігри та іграшки». І хоча задумувалися кубики як інструмент пошуку нестандартних рішень для дорослих, згодом їх почали застосовувати і для навчальних ігор з дітьми.
Існує багато наборів по три кубики Рорі в кожному: «Звірі», «Медицина», «Космос», «Кам’яний вік», «Казки», «Порятунок», «Спорт», «Середньовіччя» та інші. А також серії з дев’яти кубиків: «Дії», «Подорожі», «Фантазія», універсальні. Розповідаємо, як гра може допомогти вчителям урізноманітнити свої методи викладання. Ознайомитись тут...