понедельник, 10 декабря 2018 г.



Як буде проходити сертифікація вчителів
Добровільна сертифікація передбачена статтею 51 Закону про освіту, де: Сертифікація педагогічних працівників — це зовнішнє оцінювання професійних компетентностей педагогічного працівника (зокрема й з педагогіки та психології, практичних вмінь застосування сучасних методів і технологій навчання), що здійснюється шляхом незалежного тестування, самооцінювання та вивчення практичного досвіду роботи.
Мета сертифікації вчителів
Стаття 48 проекту Закону визначає мету сертифікації як: підвищення престижності педагогічної праці стимулювання педагогічних працівників до особистісного та професійного зростання. Засади сертифікації визначені Законом про освіту. Шляхи сертифікації педагогів ЗЗСО: тестування професійних знань і компетентностей (проводитиме спеціально уповноважена держава установа) моніторинг роботи вчителя — практичних умінь застосування сучасних методів і технологій навчання, вивчення практичного досвіду вчителя (проводитиме Державна служба якості освіти). За цими даними можна уявити, що будуть перевіряти.
Переваги проходження сертифікації
Педагогічні працівники, які отримають сертифікати, матимуть право:
·        - на щомісячну 20%-ову доплату до посадового окладу (ставки заробітної плати) пропорційно до обсягу педнавантаження протягом строку дії сертифіката (тобто 3 роки)
·     - впроваджувати і поширювати методики компетентнісного навчання та нові освітні технології
·        - брати участь у процедурах і заходах, пов’язаних із забезпеченням якості та впровадженням інновацій, педагогічних новацій і технологій у системі освіти.
Успішне проходження сертифікації буде підставою:
звільнення педагогічного працівника від атестації присвоєння кваліфікаційної категорії та/або педагогічного звання.
Натомість педагог, які не отримає сертифікат, матиме право пройти сертифікацію повторно не раніш як через рік.
ВЧИТЕЛІ ПРО СЕРТИФІКАЦІЮ      Читати КОМЕНТАРІ...
Безплатна сертифікація відбуватиметься раз на три роки.
Детальніше... Олександр Елькін, EdCamp: Про е-портфоліо вчителів...
Сертифікацію куруватиме МОН спільно з: Державною службою якості освіти та її територіальними органами (ДСЯО) Українським центром оцінювання якості освіти та його регіональними центрами (УЦОЯО). До проведення сертифікації дозволять залучати працівників: закладів освіти органів управління освітою.   Детальніше "ПЕДРАДА" портал освітян України

пятница, 23 ноября 2018 г.

 МОН розробило положення про сертифікацію вчителів
Міністерство освіти і науки винесло на громадське обговорення положення про сертифікацію вчителів.
Про це повідомили на сайті МОН.
Документ має врегулювати процедуру оцінювання професійних компетентностей вчителів. Для цього педагоги повинні будуть проходити незалежне тестування, а також самооцінювання та вивчення практичного досвіду роботи. Тестування проводитиме Український центр оцінювання якості освіти. Водночас, Державна служба якості освіти вивчатиме та даватиме експертне оцінювання практичного досвіду роботи. 
Сертифікацію вчителі зможуть пройти добровільно. Для тих педагогів, які успішно пройдуть сертифікацію, передбачено 20% надбавки до зарплатні. Ознайомитись з проектом положення можна у документі  Детальніше тут...

суббота, 17 ноября 2018 г.

 «Багатофункціональність використання LEGO  DUPLO,
 LEGO  System»
Гра по новому, навчання по іншому
ЛЕГО – одна з найвідоміших і поширених нині педагогічних систем, широко використовує моделі реального світу і предметно-ігрову середу навчання і розвитку дитини. Перспективність застосування ЛЕГО - технології обумовлюється її високими освітніми можливостями: багатофункціональністю, технічними та естетичними характеристиками, використанням у різних ігрових і навчальних зонах.  Діти народжують нові ідеї, втілюючи в реальність те, що могло б бути насправді. І допомагають їм у цьому різноманітні набори ЛЕГО, які створюють поживний ґрунт для гри, навчання, творчості, фантазії. Основним видом діяльності школярів є гра. Робота з конструктором ЛЕГО дозволяє молодшим школярам у формі пізнавальної гри дізнатися багато важливих ідей і розвинути необхідні в подальшому житті навички. Відбувається знайомство з навколишнім світом за допомогою гри та творчості. Світ гри – безмежний і яскравий. Він пропонує безліч можливостей для творчості, розвитку, навчання та самовираження і для дитини, і для дорослого.  Саме під час гри дитина вчиться розуміти світ, опановує різні аспекти спілкування, має змогу на практиці застосувати свої знання та добувати такий необхідний для неї досвід. А дорослий граючи з дитиною, стає ближчим до неї, вчиться розуміти її та ефективно з нею взаємодіяти. 
ПРОПОНУЮ СКОРИСТАТИСЯ ДОСВІДОМ  Цікаві ігри тут...  
Для ТВОРЧОГО ВЧИТЕЛЯ буде змога переглянути тренінг та, можливо, пригадати, або щось цікаве запозичити і використати для роботи з учнями. 
Гра по новому, навчання по іншому

пятница, 19 октября 2018 г.

СЮРПРИЗ!   
ПРЕЗЕНТУЮ МОЇХ ТВОРЧИХ, УСПІШНИХ, КРЕАТИВНИХ УЧНІВ
Танець "КВІТИ ЩАСТЯ"   
у виконанні дівчат 4-Б класу на Випускному вечорі для випускників 2018 року
Дорогі мої дівчатка, нині п'ятикласниці! ПИШАЮСЯ ВАМИ! 
ДЯКУЮ ВСІМ: і дівчаткам, і хлопчикам за те, що Ви у мене Є!  Я щаслива вчителька, бо ми разом з вами вчилися читати,  писати, рахувати, малювати, творити, мислити, співати, танцювати, жити у класній родині, "любити ближнього свого, як себе самого", бути Людиною! Бажаю Вам йти дорогою ДОБРА!
Нехай у вашому житті завжди квітнуть найдивовижніші квіти. Будьте ВСІ здорові! 
Нехай вам всюди щастить!
                                             Ваша вчителька Степанія Іванівна

воскресенье, 30 сентября 2018 г.


Оцінювання «нових українських першачків»: МОН оприлюднило нововведення 
"Для першачків ми передбачаємо стимулювальне оцінювання – жодних абстрактних каральних оцінок. Що є надзвичайно важливо, батьки мають бути повністю поінформовані про навчальний прогрес дитини. Саме для цього передбачено свідоцтво досягнень. Воно заповнюється за 51 показником. Серед них є такі, наприклад, як «вміння брати на себе відповідальність» чи «вміння співпрацювати з іншими». Поряд з тим є звичні для нас «уміння писати диктанти», «уміння рахувати в межах ста». Таким чином батьки будуть поінформовані, про сильні сторони дитини, а де потрібно більше попрацювати", – зазначила пані Гриневич  Детальніше...
Для того, аби реалізувати такий підхід, МОН підготувало спеціальну форму – Свідоцтво досягнень, що складається з двох частин. Перша – особисті досягнення – заповнюється двічі протягом року. У жовтні – проміжне оцінювання та у травні – підсумкове оцінювання;
Друга – предметні компетенції – заповнюється лише в травні, у рамках підсумкового оцінювання.  Методичні рекомендації щодо формувального оцінювання учнів 1 класу   Скачати... 

воскресенье, 9 сентября 2018 г.

    1 клас  2018-2019 навчальний рік
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
за програмою О. Я. Савченко   (І семестр)
УКРАЇНСЬКА МОВА (НАВЧАННЯ ГРАМОТИ) 
за підручником К. Пономарьової (8 год ) Детальніше тут...
МАТЕМАТИКА за підручником Н. Листопад  Детальніше тут...
МИСТЕЦТВО  за підручником Л. Масол Детальніше тут...
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ за підручником Т. Гільберг Детальніше тут...
ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ  За альбомом-посібником «Майстер-саморобко»А. Бровченко, Н. Копитіної  Детальніше тут...
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА Детальніше тут...