УВАГА! ДУЖЕ КРЕАТИВНО!!!
Використання інтерактивного методу «Шість Мислячих Капелюхів Едварда де Боно» для розвитку критичного мислення учнів
У своїй роботі для розвитку логічного мислення учнів молодшого шкільного віку на уроках використовую інтерактивний метод «Шість Мислячих Капелюхів Едварда де Боно». Ця технологія дозволяє розглянути певну тему з різних точок, виявити переваги та недоліки, сприяє вмінню вести дискусію, розвиває критичне мислення дітей, спонукає дітей до пошуку додаткової інформації, розширює світогляд.
Має форму індивідуальної та групової діяльності учнів, яка проходить у звичайному для дітей спілкуванні. Вправи цієї технології тренують, розвивають процес мислення учнів і можуть застосовуватись на уроках у початковій школі.
РЕКОМЕНДОВАНА методика та ключові запитання. Ознайомитись детальніше тут...
Використовуючи цей інтерактивний метод для розвитку критичного мислення учнів, спостерігала, як мовчазні діти стають активними учасниками навчального процесу. Вважаю, цінним є те, що кожен учень має можливість вибрати різні ролі експертів, що аналізують проблему; учасників, які шукають варіанти розв’язання проблеми; мислителів, що аналізують зв’язки між явищами чи особами. Цей метод можна застосовувати на різних уроках.
Використання інтерактивного методу «Шість Мислячих Капелюхів Едварда де Боно» для розвитку критичного мислення учнів
Притча про старого майстра Капелюшника Колись давно, а може, й недавно, жив на світі старий мудрий майстер. З усіх земних багатств був у нього лише кольоровий фетр. Але майстер мав золоті руки й прекрасну мудру душу. Він дарував людям щось більше, ніж головні убори ― капелюхи, кепки, панами й чепчики. Забравши своє замовлення, люди виходили з майстерні старого Капелюшника щасливими, одухотвореними, рішучими і натхненними. Чи ж варто говорити, як славився своїм умінням Майстер! Які вдячні були йому люди за капелюхи, які несли Великий секрет Великого Майстра?.. Прочитати притчу далі...
У своїй роботі для розвитку логічного мислення учнів молодшого шкільного віку на уроках використовую інтерактивний метод «Шість Мислячих Капелюхів Едварда де Боно». Ця технологія дозволяє розглянути певну тему з різних точок, виявити переваги та недоліки, сприяє вмінню вести дискусію, розвиває критичне мислення дітей, спонукає дітей до пошуку додаткової інформації, розширює світогляд.
Має форму індивідуальної та групової діяльності учнів, яка проходить у звичайному для дітей спілкуванні. Вправи цієї технології тренують, розвивають процес мислення учнів і можуть застосовуватись на уроках у початковій школі.
РЕКОМЕНДОВАНА методика та ключові запитання. Ознайомитись детальніше тут...
Використовуючи цей інтерактивний метод для розвитку критичного мислення учнів, спостерігала, як мовчазні діти стають активними учасниками навчального процесу. Вважаю, цінним є те, що кожен учень має можливість вибрати різні ролі експертів, що аналізують проблему; учасників, які шукають варіанти розв’язання проблеми; мислителів, що аналізують зв’язки між явищами чи особами. Цей метод можна застосовувати на різних уроках.
Наші 18 капелюшків виготовлені з шести кольорів АРАКАЛУ!