МОН визначило, як оцінювати другокласників НУШ
Міністерство освіти і науки затвердило методичні
рекомендації щодо оцінювання учнів 2-го класу Нової української школи.
Про
це йдеться в наказі №1154 від 27 серпня, який “Новій українській школі” надали
в Інституті модернізації змісту освіти.
“Навчальні досягнення учнів других класів підлягають
формувальному і підсумковому (тематичному та завершальному) оцінюванню.
Оцінювання результатів навчання учнів других класів здійснюється вербально“, –
зазначено в рекомендаціях.
Критерії оцінювання встановлює вчитель із поступовим
залученням учнів до цього процесу. Орієнтирами для визначення критеріїв є
вимоги до обов’язкових результатів навчання та компетентностей учнів,
визначених Держстандартом.
“Під час здійснення формувального оцінювання важливо
не протиставляти дітей один одному. Стимулом розвитку має бути співвідношення
роботи (відповіді, дії тощо) з тим, як дитина працювала раніше.
Доцільно акцентувати увагу лише на позитивній
динаміці досягнень учнів, враховувати, що оцінюється не учень, а його робота“,
– наголошено в рекомендаціях.