"Для першачків ми передбачаємо стимулювальне
оцінювання – жодних абстрактних каральних оцінок. Що є надзвичайно важливо,
батьки мають бути повністю поінформовані про навчальний прогрес дитини. Саме
для цього передбачено свідоцтво досягнень. Воно заповнюється за 51 показником.
Серед них є такі, наприклад, як «вміння брати на себе відповідальність» чи
«вміння співпрацювати з іншими». Поряд з тим є звичні для нас «уміння писати
диктанти», «уміння рахувати в межах ста». Таким чином батьки будуть
поінформовані, про сильні сторони дитини, а де потрібно більше попрацювати",
– зазначила пані Гриневич Детальніше...
Для того, аби реалізувати такий підхід, МОН
підготувало спеціальну форму – Свідоцтво досягнень, що складається з двох
частин. Перша – особисті досягнення – заповнюється двічі
протягом року. У жовтні – проміжне оцінювання та у травні – підсумкове
оцінювання;
Друга – предметні компетенції – заповнюється лише в
травні, у рамках підсумкового оцінювання. Методичні
рекомендації щодо формувального оцінювання учнів 1 класу Скачати...