суббота, 16 июня 2018 г.

   ВЧИМОСЯ  РАЗОМ! ЦЕ НЕОБХІДНО ЗНАТИ!
«Масаж олівцями» - методика оздоровчого впливу на руки.
Рух пальців і кистей рук дитини мають на її розвиток особливий вплив. Фахівці стверджують, що ігри за участю рук і пальців сприяють гармоній­ному розвитку тіла і розуму, підтримують у належному стані мозкові системи. Японський лікар Намікосі Токудзіро ство­рив методику оздоровчого впливу на руки. Він стверджував, що пальці мають велику кіль­кість рецепторів, які надсилають імпульси до центральної нервової системи людини. На ки­стях рук є чимало акупунктурних точок, масажуючи які можна впливати на внутрішні орга­ни, що рефлекторно з ними поєднані. По насиченості акупунктурними зонами кисть не поступається вуху чи стопі. Східні медики встановили, що масаж великого паль­ця підвищує функціональну активність голо­вного мозку, масаж вказівного пальця пози­тивно впливає на стан шлунку, середнього — на кишечник, безіменного — на печінку і нир­ки, мізинця — на серце. 
Будьте здорові!!!

понедельник, 11 июня 2018 г.


Реформа української школи, або як оформити 
кабінети у стилі НУШ (методичні вказівки)
Не треба пояснювати як впливає на увагу та бажання вчитися зручне облаштування.  Саме оточуючі речі створюють потрібний комфорт для поглинання інформації дитиною.
Навчальний процес тепер не потребує більше стандартного розташування учбових місць по рядах. Нехай дитина сама вибере собі  місце на якому почуватиметься зручно. Компактність – головний фактор.
Звичайно дошка це найголовніший елемент класної кімнати. Зараз є багато різновидностей, але найбільшою популярністю користуються інтерактивні дошки. Це дуже зручно. В один момент ви пишете потрібну інформацію, а в інший показуєте карту чи інший наочний матеріал. Особливо це стосується завдань.
Єдина проблема полягає в тому, що концепція НУШ полягає у залученні кожного. А з такою дошкою може працювати лише вчитель, або викликаний учень. Дивитися як хтось робить те, що потрібно кожному не дуже вдала ідея.
Звичайно можна вийти з цього положення закупивши для кожного планшет. Та тут все залежить від бюджету. Єконом-варіант: проектор + дидактичний матеріал для кожного. Детальніше...

суббота, 2 июня 2018 г.

Свято "Прощавай, Початкова школо!"
31 травня учні 4-Б класу святкували свій перший міні-випускний.
"Чотири роки ми разом із вами, дорогі діти, піднімались сходинками країни Знань — дедалі вище і вище. Сьогодні ви залишаєте зі мною свої пустощі, неслухняність, свої перші дитячі радощі, свої добрі серця. Нехай у моїй пам’яті, і у вашій буде тільки все хороше і привітне. Не можна сказати, що закінчується дитинство наших дітей. Однак нинішній день проводить невидиму межу між дитинством та юністю."
Міні випускний І частина
  Танець "Амерікано" танцюють дівчата 4-Б класу на святі 
"Прощавай, Початкова школо"
          Прямуйте, діти, в добру путь!
          У світ, де вчаться і ростуть.
          Розумні і щасливі будьте!
         А перші кроки не забудьте!

пятница, 25 мая 2018 г.

 25 травня в школах України пролунав останній дзвінок. 
Сьогодні для учнів НВК «Берегометська гімназія» пролунав «останній дзвоник», який повідомив  веселу звістку про канікули для школярів та хвилюючі миті для випускників. Для кожного школяра сьогодні по-своєму особливий день. Ми радіємо літнім канікулам, які розпочнуться вже незабаром.

понедельник, 21 мая 2018 г.

Нова модель оцінювання для 1-х класів
Як по-новому оцінюватимуть учнів перших класів
Міністерство освіти і науки запропонувало нову модель оцінювання для перших класів. Це описова модель, що дозволяє оцінювати учнів в умовах компетентнісного навчання. До цього в Україні практики такого оцінювання не було. Школи знають, як оцінити  результати   навчання (наприклад, кількість помилок у  диктанті), проте не знають, як оцінити процес навчання і компетентності. 
Навіщо потрібне нове оцінювання. 
З 2018/2019 навчального року всі перші класи працюватимуть за компетентнісним  навчанням. Згодом так навчатиметься вся початкова школа. Це означає, що учні замість запам’ятовування інформації (самоціль) опановуватимуть компетентності (навчання через практику і тому, що знадобиться в житті). Таке навчання передбачає не лише опанування академічних знань (з математики, мов, природничих наук тощо), а й так званих соціальних компетентностей (уміння працювати в команді, вирішувати складні проблеми, пропонувати нові ідеї тощо). Якщо академічну частину компетентностей у школах уміють оцінювати, то соціальну – ні. До того ж, академічна частина переважно оцінюється через призму кількості помилок, хоча на оцінювання мають впливати і, наприклад, обсяг докладених зусиль і прагнення учня. Тому для українських шкіл розробили нову модель оцінювання.
Для впровадження цієї моделі МОН запропонувало методичні 
рекомендації.  Детальніше...
Як саме оцінюватимуть учнів
Для здійснення формувального оцінювання робоча група МОН розробила 
Свідоцтво досягнень учня. Воно потрібне для того, щоб дати 
батькам і учням зрозумілий  та стукруторований зворотний зв’язок про те, 
що відбувалося протягом навчального року  чи семестру.
У першій частині свідоцтва вчитель оцінюватиме так звані соціальні і робочі
 компетентності. Наприклад, чи дитина була активною на уроці, чи ставила запитання про щось нове і незрозуміле, чи виявляла самостійність у роботі, чи була доброзичливою до інших і вирішувала конфлікти мирним шляхом. У другій частині компетентності оцінюються попредметно. Проте навчальні досягнення сформульовано, виходячи не з кількості помилок чи негативної оцінки  досягнень учня, а виходячи з його моделей поведінки і процесу навчання.
Свідоцтво досягнень Скачати файл...

четверг, 17 мая 2018 г.

Вишиванку одягай – Україну кохай!
Щороку в Україні у третій четвер травня відзначають День вишиванки.
Цей день не передбачає особливої помпезності, хоча має надзвичайно
глибокий контекст.
Сьогодні у НВК «Берегометська гімназія» в урочистому флеш-мобі «Одягни вишиванку» взяли участь школярі та учителі.
 Люби свою сорочку шиту,
   В ній України вся родина.
   Легенду бережи нажиту,
   Вона, - як життєдайна днина!
   Вдягни сорочку-полотнянку,
   Де ниток барви рукотворні
   Іскряться сонцем спозаранку,
   Як Україна, неповторні.
Українська вишивка -  це «молитва без слів», 
а сама вишиванка –  це є оберіг людини.

воскресенье, 13 мая 2018 г.

Перелік підручників ТОВ Видавництво «Ранок» для 1 класу закладів загальної середньої       освіти                     
                    ПОРІВНЯЄМО РАЗОМ
Повна назва підручника
Автори
Примітки
«Українська мова. Буквар» підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах)
Воскресенська Н. О., Цепова І. В.
«Українська мова. Буквар» підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах)
Луцик Д. В.,
Проць М. М.,
Савшак А. С.
        3             
«Українська мова. Буквар» підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах)
Большакова І. О., Пристінська М. С.
        4             
«Українська мова. Буквар» підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах)
Іваниця Г. А.
        5             
«Українська мова» підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти з навчанням російською мовою (у 2-х частинах, з аудіосупроводом)
Коваленко О. М., Тельпуховська Ю. М.
«Російська мова. Буквар» підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти з навчанням російською мовою (у 2-х частинах)
Тимченко Л. І.
«Англійська мова» підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом)
Доценко І. В.,
Євчук О. В.,
Губарєва С. С.
«Німецька мова» підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом)
Сотникова С. І., Гоголєва Г. В.
«Математика» підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти
Гісь О. М.,
Філяк І. В.
    12             
«Математика» підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти
Скворцова С. О., Онопрієнко О. В.
«Я досліджую світ» підручник інтегрованого курсу для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах)
Бібік Н. М.,
Бондарчук Г. П.
«Я досліджую світ» підручник інтегрованого курсу для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах)
Большакова І. О., Пристінська М. С.
    15             
«Я досліджую світ» підручник інтегрованого курсу для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах)
Тагліна О. В.,
Іванова Г. Ж.
«Мистецтво» підручник інтегрованого курсу для 1 класу закладів загальної середньої освіти
Рубля Т. Є.,
Щеглова Т. Л.,
Мед І. Л.