Методичні
рекомендації щодо вивчення навчальних
предметів
у 2018/2019 н.р.
Початкова школа
Організація
освітньої діяльності в 1-4-х класах закладів загальної середньої освіти у
2018/2019 навчальному році здійснюється відповідно до законів України «Про
освіту», «Про загальну середню освіту», Указу Президента України від 13.10.2015
№ 580/2015 «Про стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді
на 2016-2020 роки», Концепції Нової української школи (схвалена розпорядженням
Кабінету Міністрів України від 14
грудня 2016 р. № 988-р «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у
сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період
до 2029 року»; http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/ua-sch-2016/konczepcziya.html),
Державного стандарту початкової освіти, затвердженого постановою Кабінету
Міністрів України № 87 від 21.02.2018 (у 1 класах), Державного стандарту загальної початкової
освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 462 від
20.04.2011 (у 2-4-х класах). Визначені
Концепцією Нової української школи пріоритети реформування загальної середньої
освіти знаходять своє відображення в Державному стандарті початкової освіти
(2018). Звертаємо увагу на те, що Державний стандарт застосовується з 1 вересня
2018 р. для учнів, які навчаються за програмами дванадцятирічної повної
загальної середньої освіти (для учнів 1-х класів). У 2-4-х класах реалізується
Державний стандарт початкової загальної освіти (2011). Виконання вимог
зазначених державних стандартів є обов’язковим для всіх закладів загальної
середньої освіти незалежно від підпорядкування, типів і форми власності.
Державним
стандартом початкової освіти (2018) визначено, що початкова освіта має два
цикли навчання (1 - 2 і 3 - 4 класи), що враховують вікові особливості розвитку
та потреби дітей і дають можливість забезпечити подолання розбіжностей у
досягненнях, зумовлених готовністю до здобуття освіти. Зміст освіти в документі
представлено в дев’яти освітніх галузях: мовно-літературній, математичній,
природничій, технологічній, інформатичній, соціальній і здоров’язбережувальній,
фізкультурній, громадянській та історичній, мистецькій. Кожна галузь описана
через загальні результати навчання та обов’язкові результати навчання
здобувачів освіти. Скачати тут...
Комментариев нет:
Отправить комментарий